Paulina Barnaś

Paulina Barnaś- Przywództwo oparte na transformującej obecności.

Jestem lekarzem, coachem i mentorem. Jestem żoną i mamą dwóch dorosłych synów, babcią Frania, miłośniczką wypraw rowerowych i koncertów muzycznych.

Ważne jest dla mnie życie spójne z tym, kim jestem i w co wierzę. Ważne jest również dzielenie się z innymi tym, co mam najlepszego, by wpływać na otaczającą rzeczywistość i współtworzyć świat, który działa dla wszystkich ludzi.

Moją największą inspiracją ostatnich lat jest koncepcja Transformational Presence, której autorem jest Alan Seale, a także systemowe podejście profesora MIT, Otto Scharmera, autora UTheory. W obu podejściach znaczenie ma jakość obecności, rozumianej jako sposób bycia i życia w pełnej spójności, kontakcie ze sobą i spokoju wewnętrznym. Obecność w tym podejściu to coś więcej niż uważność. Obecność to stan, kiedy świadomie potrafimy otworzyć swój umysł i serce na drugą osobę, dostrzegamy zarówno naszą wartość jak i wartość innych osób i dzięki temu współtworzymy świat, który działa dla wszystkich. Od 4 lat aktywnie działam w Międzynarodowym Centrum Transformującej Obecności, Center For Transformational Presence, wspierając społeczność coachów i liderów w Polsce i na świecie. Jestem współzałożycielką Sound of Presence, ruchu, którego misją jest podnoszenie jakości obecności we wszystkich dziedzinach życia. Przetłumaczyłam na język polski ostatnią książkę Alana Seala zatytułowaną Transformational Presence. Książka ta, powiększona o praktyczne ćwiczenia,  ukaże się w maju na naszym ryku.

Od ponad 10 lat pracuję z liderami i zespołami wspierając ich indywidualnie oraz prowadząc sesje coachingu zespołowego oraz warsztaty szkoleniowe. Główna tematyka prowadzonych przeze mnie warsztatów to radzenie sobie w obliczu zmian i stresu (Lider w świecie zmian), poprawa współpracy, motywacji i efektywności w zespołach.

W pracy z dużymi organizacjami wykorzystuję moje wieloletnie doświadczenie z  międzynarodowych korporacji, gdzie prze 17 lat zajmowałam się zarówno obszarami związanymi bezpośrednio z biznesem jak i zarządzałam ludźmi i ich rozwojem z  poziomu Dyrektora Działu HR w Polsce i Słowenii.

Zapisz się na warsztat 

Magdalena Daraż - Gogół oraz Tomasz Kowalik

Magdalena Daraż Gogół

Master Coach ICI, Team Coach,
Trener Biznesu,
Trener Komunikacji Interpersonalnej,
Praktyk NLP, Trener Transforming Communication™

oraz

Tomasz Kowalik

Coach Master Trainer, ICI
Trener NLP, IANLP
NLP Master Trainer, IN
Trener Coachingu Prowokatywnego

Trener Transforming Communication™

Zapisz się na warsztat

 

 

 

 

 

BEATA RYCEMBEL ORAZ JOANNA ZAWADA - KUBIK

 BEATA RYCEMBEL                      „Jeśli nie pokażesz ludziom, kim Jesteś, nigdy nie będą mogli Cię zobaczyć”.

 

Przygodę z coachingiem Beata rozpoczęła wiele lat temu, nie wiedząc nawet, że to co robi, to coaching. To był jej naturalny sposób bycia z ludźmi zarówno w relacjach zawodowych jak i prywatnych. Posiadane intuicyjne umiejętności coachingowe uzupełniła w szkołach coachingu spełniających najwyższe światowe standardy. To, co robi jest jej pasją. Każdy klient zarówno indywidualny jak i grupowy jest dla niej kimś wyjątkowym. Klient dla Beaty jest partnerem, któremu daje swoją uważność, pełną obecność i zaangażowanie. W relacji coachingowej stwarza atmosferę poczucia bezpieczeństwa i zrozumienia, które z koleji otwiera przestrzeń do największych nawet wyzwań. Wierzy w ludzi i ich potencjał, zazwyczaj wykorzystywany tylko w niewielkim stopniu. Uczestniczy w odkrywaniu przez klienta nowych możliwości i jednocześnie jest świadkiem realizacji stawianych przez niego celów. Nie boi się trudnych tematów. Nie boi się emocji, które często towarzyszą klientom w momentach odkrywania i dokonywania zmian. Klienci Beaty biorą odpowiedzialność za swoje życie. Spełniają marzenia, realizują cele zawodowe i uczą się sięgać dalej. Marzeniem Beaty jest aby każdy człowiek budził się codziennie rano pełen energii, entuzjazmu i prawdziwej ciekawości tego co przyniesie nowy dzień.     

 

DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE

Przez ponad 11 lat pracowała w międzynarodowych korporacjach. Tam zyskała wiedzę i praktyczne doświadczenie, które obecnie wykorzystuje w swojej pracy. Pierwsze kroki stawiała w dziale marketingu i sprzedaży. Następnie przez ponad 7 lat  z powodzeniem i ogromną pasją pracowała na stanowiskach menadżerskich w działach HR. Jako Dyrektor Personalny odpowiadała za Europe Centralną i Wschodnią. Rozumie realia biznesowe oraz dostrzega rolę i miejsce każdej osoby, która jest częścią systemu korporacyjnego. Ma szerokie doświadczenie w obszarze HR – zarządzania ludźmi w zakresie planowania strategicznego, wdrażania systemów motywacyjnych, systemu ocen pracowniczych, rekrutacji, planowania i prowadzenia szkoleń, rozpoznawania potencjału i planowaniu dróg rozwoju.

 

WYKSZTAŁCENIE I DOŚWIADCZENIE COACHINGOWE

Od 2007 roku zajmuje się coachingiem. Pracuje przede wszystkim w środowisku biznesowym. Jest coachem indywidualnym, relacji oraz zespołowym, jest również trenerem coachingu.

Prowadzi rozwojowe programy team-coachingowe dla zespołów w zakresie rozwoju przywództwa, współpracy, efektywnej komunikacji i in.

Pracuje przede wszystkim z zarządami oraz zespołami top managementu w korporacjach ale również z kadrą menadżerską średniego szczebla. Wdraża autorskie programy warsztatowe dla menadżerów w zakresie przywództwa, umiejętności coachingowych i team-coachingowych.

Beata aktywnie współpracuje ze środowiskiem międzynarodowym. Jako Executive Coach jest członkiem zespołu międzynarodowej organizacji Intergal Leadership & Coaching.

 

Uczestniczyła i uczestniczy w projektach coachingowych takich firm jak: Ericsson (Region Azji i Środkowego Wschodu, zespoły Top Managementu firmy), Philip Morris, T-Mobile, Bayer     Bonduelle, Volkswagen Bank, Kompania Piwowarska, McDonald’s, Orkla, Savills, Enel-Med, Mylan, Amica, Dr. Gerard, Media Saturn, Zelmer, Beckers, Prudential, PUMA, EGIS, Genpact, Teva Operations Poland, Teva Pharmaceuticals, Mondial Assistance, Johnson & Johnson, Unilever, DHL, Goodyear,  PKN Orlen, Coca – Cola HBC Polska, Glaxo Smith Kline, Lufthansa, DBM Polska, Grupa Pracuj, BRE Bank, ING Nationale Nederlanden, ING Bank Śląski, Capgemini, Ernst & Young, Deloitte, Axa, PZU, Raben, Dendrite, BP Polska, Shell Polska, FM Logistic, Salans, ITI, TetraPak, Bank Handlowy Citibank, Netia, NBP, PKP SA, MSZ i in. Prowadzi praktykę w języku polskim i angielskim.

 

JOANNA ZAWADA-KUBIK Akredytowany coach MCC ICF, CPCC, ORSC, TPLC 


Joanna ma za sobą 10 lat pracy w korporacji na stanowiskach menedżerskich. Doświadczenie to dało jej szerokie spojrzenie na pracę w dużych przedsiębiorstwach i zrozumienie działających w nich mechanizmów. 
Od 2006 roku zgłębia wiedzę na temat coachingu, przecierając nowe szlaki w pracy indywidualnej i zespołowej. Pasjonuje ją zmiana, w najgłębszym, transformacyjnym wymiarze. Prowadzi coaching indywidualny, coaching zespołów, szkolenia z coachingu, zmiany i przywództwa. Specjalizacją Joanny w ramach coachingu indywidualnego i zespołowego jest komunikacja, współpraca i przywództwo. Jako metodę, świadomie wybiera stosuje głębokie, transformacyjne podejście, które zmienia nie tylko umysły, ale przede wszystkim serca - otwierając je na odwagę i wrażliwość. 
Aktywnie działa w środowisku propagująctransformacyjne podejście do coachingu, przywództwa i pracy zespołowej. Prowadzi praktykę w języku polskim i angielskim. 
Jej ulubionym mottem są słowa Sørena Kirkegaarda: "Odważyć się to stracić na chwilę równowagę. Nie odważyć się, to stracić siebie".

Zapisz się na warsztat

Margaret Żukowska

Małgorzata Żukowska od 2011 pomaga coachom zbudować prosperujące praktyki i biznesy coachingowe. Z potwierdzonym sukcesem – wielu znanych i cenionych coachów na polskim rynku wyszło z jej szkoły. Propagatorka idei, że coaching to nie tylko wzniosła pasja, ale również dochodowy biznes, dzięki któremu coachowie mogą zarabiać, utrzymywać siebie i swoje rodziny i spełniać marzenia. Autorka PROSPERUJ JAKO COACH!, programu gruntownie przygotowującego coachów do sukcesu biznesowego na rynku.

 

Małgorzata rozpoczęła swoją własną praktykę coachingową w 2003 w USA. Tam skończyła studia psychologiczne na Loyola University of Chicago, a później szkołę coachingu International Coach Academy. Po zdobyciu akredytacji ICF, rozpoczęła działalność jako life coach. Stworzyła autorski program rozwoju LIFE ON MY TERMS. W USA stworzyła doskonale prosperującą praktykę coachingową, oferującą programy indywidualne, grupowe, warsztaty i kursy online. W 2009, po 25 latach pobytu w USA, re-emigrowała z rodziną do Polski. Na nowym gruncie szybko rozwinęła firmę life coachingową i po niespełna roku cieszyła się pełną praktyką i świetnymi dochodami.

 

W odpowiedzi na istniejącą potrzebę pomocy polskim coachom w rozwijaniu biznesu i prosperowaniu robiąc to co kochają, stworzyła firmę specjalizującą się dokładnie w tym. Pomaga coachom zbudować doskonale prosperujące i trwałe biznesy, dzięki którym mogą pomóc wielu ludziom i organizacjom, ulepszyć świat i spełnić swoje powołanie.

TOMASZ GULAK

Tomasz Gulak - Szkoleniowiec, mówca motywacyjny, coach, działacz społeczny, przedsiębiorca.


Założyciel "Wyjdź przed Szereg" i pomysłodawca ogólnopolskiego cyklu wydarzeń "Kobieto - Wyjdź przed Szereg". Tomek od lat jest związany z szeroko pojętym rozwojem. Dzięki swoim działaniom, wydobywa potencjał z ludzi, który często jest schowany bardzo głęboko. Jest typowym przykładem na to, że „chcieć to móc” i z powodzeniem wprowadza swoje wizje w życie. Jego optymizm jest magnesem na ludzi, dzięki czemu tworzy sieci fantastycznych kontaktów. Na scenie występował z najlepszymi i najbardziej znanymi mówcami w Polsce m.in. z Sebastianem Kotowem, czy Mateuszem Grzesiakiem. Jest prezesem Fundacji Wyjdź przed Szereg oraz autorem książki Wyjdź przed Szereg – Punkt Zwrotny.

TOMASZ MILER

Tomasz Miler - konsultant biznesowy, coach, trener.

Zapisz się na warsztat

Pomaga tworzyć trwałe, harmonijne środowiska, w których ludzie sprawniej się rozwijają i odnoszą więcej sukcesów.  Korzystając z niepozornych marginalnych zysków pomaga zwiększać efektywność przy minimalnych nakładach na inwestycje.

Przez kilkanaście lat pracował w różnych środowiskach. Był m.in. analitykiem mediowym, marketingowcem, kierownikiem zespołów sprzedaży, projekt managerem. Pracował w dużych korporacjach mediowych i małych kilkuosobowych firmach rodzinnych, był też kierownikiem Pałacu w Oborach pod Konstancinem.

Propagator filozofii kaizen i agregacji marginalnych zysków. Uważa, że małe kroki są najskuteczniejszą formą stałych zmian.

Małymi krokami przebiegł kilka maratonów szosowych oraz kilka ultramaratonów górskich. Małymi krokami został trenerem filozofii Kaizen, małymi krokami napisał też książkę:

 

Kaizen jak osiągać wielkie cele małymi krokami

Trener w fundacji Lean Education.  Jako wolontariusz w Youth Business Poland (organizacji wspomagającej młode StartUp-y) pomaga  młodym firmom w szybszym rozwoju.

Prowadzi blog na temat optymalizacji, małych kroków i rozwoju osobistego na stronie www.tomasz-miler.pl.

 

Temat prelekcji to:

1) Polowanie na marginalne zyski - jak 1% zyski mogą wpłynąć na Twoją firmę?

 

Korzyści:

- Podczas prelekcji dowiesz się skąd pochodzi metoda marginalnych zysków i jak gdzie można ją wykorzystywać?

- Dowiesz się jak znaleźć usprawnienia, które mogą przynieść Ci znaczne zyski,  są na wyciągnięcie ręki a których przeważnie nie zauważasz.

 

Program:

- Wprowadzenie do metody małych zmian

- Geneza metody Marginalnych Zysków

- Polowanie na marginalne zyski w Twojej firmie

 

SANDRA ZENKA

Sandra Zenka – „Wealth Coaching, czyli sukces nie tylko finansowy.”

Cel prelekcji: 

Poznasz 5 rzeczy których nie robią ludzi odnoszących sukces zawodowy, osobisty i finansowy i będziesz mógł je zastosować w swoim życiu i biznesie.

Tematyka:

  • Wpływ finansów osobistych na jakość i komfort życia Polaków.
  • Wealth coaching czyli powiązanie finansów osobistych, satysfakcji zawodowej, osobistej i jakości życia.
  • Poznasz 5 rzeczy których nie robią ludzie sukcesu

Harmonogram wystąpienia:

  • Czym jest Wealth Coaching?
  • Piramida Maslowa w kontekście Wealth Coachingu.
  • Jak finanse osobiste wpływają na jakość i komfort naszego życia.
  • 5 rzeczy które robią ludzie sukcesu, aby odnieść sukces

 

 

Właściciel firmy szkoleniowej. Certyfikowany Trener Biznesu, Coach, Finansista. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej.

W swojej pracy wykorzystuje kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe, gdzie pracując w międzynarodowych korporacjach doradzała najbogatszym Polakom jak budować i pomnażać swój majątek. Z sukcesami zarządzała portfelem inwestycyjnym ponad 100 milionów złotych.

Dzięki połączeniu technik z zakresu rozwoju osobistego, finansów i treningu mentalnego jej klienci przechodzą prawdziwą transformację nie tylko finansową, ale przede wszystkim osobistą.

Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu: Sprzedaży, Negocjacji i Przywództwa, które prowadziła między innymi dla Allianz Polska, czy Uniwersytetu Warszawskiego.

 

Jej misją jest wspieranie innych w zwiększeniu jakości w życiu osobistym i zawodowym.

TOMASZ DZIDA

Temat prelekcji: “Przedsiębiorcza kultura pracy, czyli jak z podejściem coachingowym zwiększyć skuteczność, wydajność i komfort współpracy nawet trzykrotnie. Studium przypadku organizacji sieciowej EI i metodyki przeuwództwa systemowego SPOCO®”
 
 
 
 
Tomasz Dzida:
Lider, kierownik i dyrektor (13 lat):
  • 100+ projektów w sektorze finansowym na rynkach międzynarodowych.
  • Odpowiedzialność za roczny budżet rzędu 5-7mln zł.
  • Wysokie kompetencje w przeprowadzaniu zmian i wdrażaniu usprawnień.
 
Audytor, manager ryzyka, kontroler finansowy (18 lat):
  • Ryzyko finansowe (kredytowe, rynkowe, płynności, kapitałowe).
  • Ryzyko niefinansowe (operacyjne, ciągłości działania, modeli statystycznych, IT, dane).
  • Ład korporacyjny, apetyt na ryzyko, model biznesowy, planowanie i budżetowanie.
 
Trener (15 lat):
  • Zarządzanie strategiczne, zarządzanie ryzykiem, audyt i regulacje nadzorcze.
  • Przywództwo, transformacja, kreatywność i innowacja, przeprowadzanie zmian.
 
Coach (7 lat):
  • Coaching indywidualny, relacji i systemów współpracy.
 
Przedsiębiorca społeczny (6 lat):
  • Vision Seed CCM Ltd (2010), Entrepreneur Impet Ltd (2015), EI Polska sp z o.o. (2017).
 
 

 

IWONA SZYBKA

Temat prelekcji: "Zwinny talent" - dziewięć kluczowych zasad wyboru pracowników, którzy przetrwają nadchodzące zmiany. 

 

Dyrektor Zarządzająca i założycielka butikowej firmy Business Consulting (search & selection), będącej częścią globalnej organizacji Cornerstone International Group obecnej w 36 krajach na 6-ciu kontynentach. Od ponad 20 lat Iwona aktywnie działa w obszarze executive search pomagając w rekrutacji kluczowych pracowników firmom zagranicznym wchodzącym na rynek polski (market entry) oraz firmom lokalnym, głównie małym i średnim firmom rodzinnym. Akredytowany Coach & Mentor EIA EMCC, absolwentka studiów MBA HR na ALK w Warszawie, uczestniczka corocznych międzynarodowych konferencji w obszarze HR: executive search, executive coaching, mentoring, inicjatorka wydania polskiej wersji książki „Zwinny talent” Ralfa Knegtmans’a Partnera Cornerstone Int. Group z Holandii oraz współautorka zawartych w niej wywiadów z CEO międzynarodowych organizacji w Polsce, w tym polskiej firmy rodzinnej zbudowanej w oparciu o zwinnym styl zarządzania.

 

O książce "Zwinny talent" / tematyce prelekcji na konferencji:

Świat zmienia się w zawrotnym tempie i zmiany te mocno dotykają rynek pracy. Zwinność, jako zdolność adaptacji i nieustannego uczenia się, stała się dziś ważniejsza niż formalne kwalifikacje i wyuczone umiejętności. Autor „Zwinnego talentu” pokazuje, jak rozpoznać „talenty gotowe na przyszłość” i przedstawia praktyczne narzędzia do przeprowadzenia skutecznego procesu wyboru zwinnych pracowników. Absolutne ABC współczesnej rekrutacji.

 

 

 

 

Wywiad wydawcy Zwinnego talentu w Polsce Blazej Gałkowski z autorem książki

GRZEGORZ PORĘCKI

Temat Prelekcji: Siła zwinności przepisem na sukces firmy.

Konsultant, doradca oraz trener zarządzania projektami, ekspert w zakresie architektury korporacyjnej. Manager z ponad 25-letnim doświadczeniem na stanowiskach kierowniczych, który pracował m.in. w przedsiębiorstwach sektora publicznego w Polsce oraz w globalnej firmie w Stanach Zjednoczonych. Specjalizuje się w zadaniach poprawy efektywności operacyjnej, usprawnianiu procesów biznesowych oraz ich integracji z właściwymi narzędziami. Posiada duże doświadczenie w zarządzaniu zespołami, w tym zespołami międzynarodowymi. Doskonale czuje się w zarządzaniu organizacjami biznesowymi, zarówno małymi, jak i będącymi częścią dużych struktur korporacyjnych. Posiada tytuł MBA przyznany przez University of Illinois w Urbana-Champaign we współpracy z Uniwersytetem Warszawskim. Akredytowany trener PRINCE2®, AgilePM®, AgileBA®, ITIL®, Praxis™ oraz TOGAF® 9.

KAROLINA HUDOWICZ

Innowacyjne przywództwo- kompetencje i narzędzia lidera przyszłości 

 

Współczesne otoczenie firmy, określane jako świat VUCA albo świat SPAM’u, wymaga od liderów kompetencji w obszarze zarządzania zmianą.

Skuteczny lider potrafi odnaleźć się w burzliwej rzeczywistości określanej jako VUCA. VUCA to akronim wprowadzony przez amerykańskich wojskowych strategów z U.S. Army War College na określenie sytuacji, jaka powstała po zakończeniu Zimnej Wojny: Volatility (zmienność, ulotność), Uncertainty (niepewność), Complexity (złożoność) i Ambiguity (niejednoznaczność). Każda z wymienionych cech nowej rzeczywistości stanowi wyzwanie dla Lidera i wymaga przemyślanego podejścia. Zatem, jakie kompetencje powinien posiadać lider dzisiejszych czasów? Jakimi narzędziami może się posługiwać budując zespoły, organizacje czy swoją firmę?  NA te i inne pytania znajdziemy odpowiedź podczas interaktywnej prelekcji Karoliny Hudowicz.

 

Dyplomowany i Akredytowany Coach International Coach Federation ACC, Dyplomowany Trener i Psycholog Biznesu, Certyfikowany konsultant narzędzia psychologicznego MindSonar®, Trener,  konsultant strategiczny i HR, Członek Zarządu Stowarzyszenia Kobieta Charyzmatyczna. W latach 2016-2019 Członek Zarządu ICF POLAND i Dyrektor Śląskiego oddziału ICF, Wykładowca Akademicki i Doktorant katedry zarządzania Akademii WSB, Współzałożyciel Firmy TealIT.
Twórca pierwszego w Polsce unikatowego programu Holilider™-Integralny lider organizacji przyszłości oraz pierwszych w Polsce studiów podyplomowych: „Turkusowe przywództwo - Holilider™” i „MBA w Turkusowym Przywództwie-Holilider™” Prowadzonych na uczelniach na Śląsku, Warszawie, Rzeszowie i Wrocławiu

Karolina o sobie:

„Jestem ekspertem i doradcą w zakresie strategii rozwojowych i propagatorem integralnego – turkusowego podejścia do ludzi i pracy, także w codziennym życiu. Towarzyszę ludziom i firmom w zmianach osobistych, organizacyjnych i procesowych a także wspieram w ich wdrażaniu.

Przez 20 lat zdobywałam doświadczenie wewnątrz międzynarodowych i polskich struktur korporacyjnych, jako HR General Manager. Moją pasją jest budowanie świadomości obszarów do rozwoju, potencjałów i deficytów, zasobów i wartości, a także budowanie postaw liderów w oparciu o metody i narzędzia coachingowe, NonViolence Communication  czy Mindfulness. Jestem pozytywną idealistką zafascynowaną turkusowym zarządzaniem  życiem opartymi na wartościach i pragnę wdrożyć realną zmianę w polskim otoczeniu biznesowym i społecznym!